Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Ρολόι τοίχου με decoupage

14/11/12

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
Εδώ είμαι κι εγώ.... τι νομίζατε οτι εξαφανίστηκα???? οοοοοοοοοοοχι!!!
απλά τον τελευταίο καιρό δεν είχα διάθεση ,αισθάνομαι ότι έχω χάσει την δημιουργικότητά μου... και γενικώς δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ με τίποτα.

Επειδή ομως αν συνεχίσω έτσι δεν με βλέπω καλά, γι΄αυτο κι εγώ αποφάσισα να ζωντανέψω λιγάκι!
ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΧΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΙΑΑΑΑ (οπως ελεγε και ο Αστυνόμος Σαινης!!!)

Ξύλινο ρολόι τοίχου με ριζόχαρτο.


 
 

 
Περνάμε το ξύλο με primer.
Ακρυλικά χρώματα γύρω γύρω στο φόντο .
Κολλάμε το ριζόχαρτο. (εγω το εκοψα ακανόνιστα με το χέρι)
Περνάμε ενα χέρι βερνίκι .
Με ανάγλυφο ακρυλικό φτιάχνουμε τα νούμερα.
Τοποθετούμε τον μηχανισμό!....και ετοιμο!!
Πως σας φαίνεται??
 

 
 
Εννοείτε δεν ξεχνάμε ποτέ την υπογραφή μας!!
:-)
 
Φιλάκια πολλά σε όλη την blogογειτονιά!
Να περνάτε τέλεια!!
 
 

8 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!
    ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ!!!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ "ΠΕΦΤΟΥΜΕ"
    ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΝΑ ΜΕΙΛ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο το ρολόι σου, Κωνσταντίνα! Κι εγώ, βρίσκομαι σε φάση ύφεσης! Που θα μου πάει, όμως?!! Θα ανακάμψω!! Φιλιά και να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα ομορφια μου..να σαι καλα..πολυ ομορφο το ρολοι..τα χρωματα σουπερ..καλη συνεχεια σε οτι κανεις..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχώς που υπάρχει και η δημιουργική απασόληση που μας βγάζει από την κατήφεια και το "πέσιμο"!!!Καλή συνέχεια Κωνσταντίνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είσαι η μόνη που έχει χάσει τα κέφια της ...
    Ωραιότατο το ρολόι και πολύ εξωτικό !
    Καλή συνέχεια και γερά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κωσταντίνα μου, υπέροχο ρολόι!!Μπράβο σου!!Φυσικά και η δημιουργία σε ανεβάζει!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η εργασιοθεραπεία είναι η καλύτερη θεραπεία της ψυχής μας. Δημιουργίες λοιπόν σαν το όμορφο ρολογάκι σου μας δίνουν χαρά και ικανοποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ κορίτσια!! Οντως αυτες τις μέρες που ξεκίνησα πάλι σιγά σιγά την χειροτεχνοθεραπεία , πήρα λίγο τα πάνω μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!