Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Καλοκαιρινό δωράκι με θαυμα γεύση!!

Δευτέρα 4/6/12

Καλησπέρα στην blogoγειτονιά!!!Ευχομαι να ΄στε όοοοολοι καλα!! Επιτέλους καλοκαιράκι!!
Το Σ.Κ εκανα και τα πρώτα μου μπανάκια!

Μια ευχάριστη έκπληξη με περίμενε το μεσημεράκι που γυρισα σπίτι μου!!! Δωράκι !! Ειχε κάνει κληρωσούλα η Αναστασία μας απο το" Τουρτίτσες αλλιώς " και ήμουν μια απο τις τυχερές που κέρδισα ενα cup cake...μμμμμμμμμμμμ μουρλια!!!







Δεν ειναι πολύ όμορφο???    Σου΄ρχεται να το φας!! Ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου!!! Καλές δημιουργίες εύχομαι!!
Φιλια πολλα και καλή εβδομάδα να εχουμε!!

8 σχόλια:

  1. Με γεια το δωράκι σου και τα πρώτα σου μπάνια... Και του χρόνου
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε τυχερούλα..Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ!!!!
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΑ ΜΠΑΝΑΚΙΑ!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΣΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ,ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ!!ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΚΙΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΒΡΗΣΚΩ!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό καλοκαίρι Κωνσταντίνα μου!!!Και πάτα τυχερούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου εύχομαι καλή επιτυχία στην έκθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!