Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Zzzzzzzzzzzz....Zουζούνια!!

Τετάρτη 30/5/2012


Καλησπέραααααα! Ελπίζω να΄στε όλοι καλά!!
Εγώ όλη μέρα τρέχω .... και απορώ που βρίσκω το κουράγιο! Θελω να την αράξω στον καναπέ μου και να μην κάνω απολύτως τίποτα!Μου ΄χει σπάσει απίστευτα τα νευρα και αυτος ο καιρός!! ΕΛΕΟΣ!! Πότε θα βγει αυτος ο ηλιος ???? Σήμερα μια χαρα το ξεκίνησε ....μπαμ! παρε μια μπορα στα καλα καθούμενα!!! αχχχχχχχ! Υπομονη...σε λιγες μερες μπαίνει το καλοκαιράκι και ελπίζω να σταματήσει να θυμίζει χειμώνα!! ΘΕΛΩ ΘΑΛΑΣΣΑ!!




Εδώ σας εχω κατι μελισσούλες που εκανα στην κεραμική.
Αφου τις εψησα , τις εβαψα με πυροχρώματα, ξαναψήθηκαν και μετά περάστηκαν γυαλί και ξαναψήθηκαν. Τους εβαλα κεραίες και φτερά απο χαλκό ,τον οποίο οξείδωσα ,γι΄αυτο και φαίνεται πράσινος.







Πως σας φαινονται τα μελισσάκια μου???



Θα΄θελα να σας πω και για την καινουργια προ(σ)κληση της Ρένας  με θέμα τους κουμπαράδες.

ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ!!!!!!!
Εχουμε μπροστά μας όλο το καλοκαίρι και το φθινόπωρο να φτιάξουμε όοοοοσους κουμπαράδες θέλουμε , πάλι για φιλανθρωπικό σκοπό!!
Ρενάκι μου θα συμμετέχω κι εγω σε αυτην την προσπάθεια με όλη μου την καρδιά!

Φιλακιααααααααααααα!!!




9 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΕΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ!!!
    ΣΚΕΤΗ ΓΛΥΚΑ!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗΣ!!!!!!
    ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ θέλω καλοκαιράκι, ήλιο και παραλίες!! Γκρρρρρρρ... Τα ζουζουνάκια σου είναι σκέτα... ζουζούνια!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκα οι μελισσουλες Κωνσταντινα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΈΣ ....ΧΩΡΙΣ ΚΕΝΤΡΙ...ΜΟΝΟ ΜΕΛΙ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι ....ζουζουνομέλισσές σου είναι παιχνιδιάρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. TA MEΣΣΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΑ ΕΤΟΙΜΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΥ,ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΝΗΣΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ;ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα Κωνσταντίνα...οι μελισσούλες είναι τέλειες. Λίγο νωρίτερα να τις έφτιαχνες θα σου ζητούσα κι εγώ για το μελίσσι μου!!! Υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια ζουζουνέλ μου με τις μελισσούλες σου... Πολύ πολύ μου αρέσουν! Ειδικά η 2η. Κάνε κι άλλα ζουζουνάκια κοπελιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Την Παρασκευή ξεκινάει η εκθεση στον Δήμο Αγ.Αναργύρων και ετοιμαζουμε τα τελευταια εργα πυρετωδώς. Ελπιζω να προλαβουμε και να μην μεινουν για του χρόνου!! Φιλιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!