Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Bραβειάκι απο την Sophia "Χειροποίημα"

Τρίτη 31/1/12


Kαλημέρααααα! Τι κρυο Παναγία μου! Στην γειτονιά μου το εχει στρώσει ελάχιστα, ρίχνει ψιλό χιονάκι αλλα το κρυο δεν παλευεται!μπρρρρρ και εχω και ενα καρο εξωτερικές δουλειες να κάνω... !

Ελαβα ενα βραβειάκι πρωί πρωί απο την Sophia -Χειροποίημα- Ευχαριστώ Σοφάκι που με σκέφτηκες! Παίρνω κι εγώ με την σειρά μου την σκυτάλη και συνεχίζω το παιχνίδι:





Πρώτα πρέπει να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις:

1. What's your favorite song: Por Una Cabeza


2. What's your favorite desert:  Οτι εχει σχέση με σοκολάτα τα τρώω όλα!!!χαχχαα
3. What ticks you off: Η αχαριστία
4. When you're upset: μου ανεβαίνει το αιμα στο κεφάλι ,τα σέρνω κανονικότατα και παταω και τα κλάμματα άμα δεν βρίσκω το δίκιο μου.

5. What's your favorite pet: Δεν εχω δικό μου ζωάκι, εχω όμως πολλες αδέσποτες γατούλες στο εξοχικο που οποτε πάω τις φροντίζω.

6. Black or white:  μαύρο!

7. Biggest fear:  να μην εχω λεφτά στην τσέπη να επιβιώσω...(αυτος ο φόβος μου γεννήθηκε τώρα τελευταία....γιατί άραγε?)

8. Everyday attitude: προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά ...αλλά δεν τα καταφέρνω και πολύ καλά.

9. What's perfection: καλοκαιράκι, αραχτή σε μια ξαπλώστρα στην παραλία να πίνω γρανίτα φράουλα και να κοιτάω το ηλιοβασίλεμα!!

10. Guilty pleasure: guilty????δεν νοιώθω ενοχές ποτέ για κάτι που με ευχαριστεί!



Να μοιραστώ μαζί σας 7 τυχαίες σκέψεις:

Να μαγειρέψω φασολάδα να ζεσταθούμε!
Να πάω super market.....
Ολο βλακείες εχει η τηλεόραση!
Ποιος κανει δουλειές με τέτοιο ψώφο????
Πρέπει να παω να βάψω τα μαλλιά μου  :-)))
Αργεί το καλοκαίρι?
να φτιάξω και κανα κεκάκι..μμμμμ


Το παραδίδω στα παρακάτω blogs για να συνεχίσουν:

Φιλάκια πολλά και καλό κουράγιο με το κρυο!!

4 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου, όμορφο που μοιράστηκες τόσα πράγματα μαζί μας!
    Καλό κουράγιο επίσης με το κρύο, που δεν παλεύεται σήμερα το άτιμο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κωνσταντινα μου σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου για το βραβειο!!!! Συγχαρητηρια και σε 'σενα!!!!!
    Φιλακια πολλα και καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΧΑΛΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΘΥΜΩΣΕΙΣ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nάσια μου ασχετα με το βραβείο- το οποιο στο εδωσα γιατι το αξίζεις πραγματικά- για οτιδηποτε χρειαστείς ειμαι εδω να σε ακουσω! Ευχομαι ότι και να συμβαίνει να περάσει γρήγορα!φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!