Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικο δέντρο με κοτετσόσυρμα


Δευτέρα 5/12/11





Υλικά
  • Κοτετσόσυρμα
  • ζελατίνες (αυτές που χρησιμοποιούν οι κάβες στα καλάθια)σε ότι χρώμα θέλουμε
  • φωτάκια λεντάκια χριστουγεννιάτικα
  • ατλακολ (1 μέρος κόλλα ,1 νερό)
  • ψαλίδι
  • σύρμα
Εκτέλεση

Σχηματίζουμε εναν κώνο με το κοτετσόσυρμα ή το κόβουμε σε ότι άλλο σχήμα θέλουμε (αστέρι, καμπάνα,μπότα κτλ.) Ενώνουμε τις άκρες με το σύρμα αφήνοντας το κάτω μέρος ανοιχτό.
Τραβάμε προς αντίθετες πλευρές για να φουσκώσουμε το δεντράκι(δίνω όγκο). Κόβουμε την ζελατίνα σε τετράγωνα κομμάτια , και πιάνοντας στην μέση το κάθε κομμάτι δημιουργούμε μυτούλα, την βουτάμε στην ατλακόλ και χώνουμε στις τρύπες στο κοτετσόσυρμα. Προσπαθούμε να το γεμίσουμε όσο πιο πολύ μπορούμε.
 Περνάμε και στερεώνουμε με συρματάκι στο μέσα μέρος τα φωτάκια .

Καλη εβδομάδα να έχουμε!!

23 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!! Πολύ ωραίο!!!
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Κωνσταντίνα !Τυχαία σε βρίσκω και ανακαλύπτω ενα σωρό ομορφιές!Καλή συνεχεια!Τέλειο το δεντράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΣΟΥ!!!!
    ΕΞΥΠΝΟ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!! ΜΠΡΑΒΟ!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα και καλη βδομαδα..τελοιο ειναι..πολυ καλη η ιδεα σου..νασε καλα που την μοιραστηκες πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kωνσταντινα μου ειναι πανεμορφο!!!!!Μου αρεσει πολυυυυ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι φανταστικό!!!!!!Ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I am really satisfied with this posting that you have given us. This is really a stupendous work done by you. Thank you and looking for more posts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο! Κι εγώ αρχικά είχα την εντύπωση ότι πάνω είχε πούπουλα το δέντρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ πρωτότυπο!
    Φαίνεται πολύ όμορφο,λαμπερό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώωωωωω! καλες γιορτες να εχουμε ολοι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο!!! Έχω φτιάξει μια καρδιά κόκκινη με αυτό τον τρόπο που είχα δει σε ένα ξένο σάιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ Νάσια μου.
    Κική μου, κοκκινη καρδια κρεμαστη για τον Αγ.Βαλεντινο εχω φτιαξει κι εγω ,δες εδω : http://pnoi-anemou.blogspot.com/2010/09/blog-post_06.html
    Οταν αναβει ειναι τέλεια!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο , λαμπερό και πρωτότυπο!!!!Κανσταντίνα μου πολύ όμορφη και έξυπνη ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. A very impressive article. Well prepared. Very motivating!! Go off on to facilitate way

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέξυπνη ιδέα!!!Υπέροχο το αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κωνσταντίνα καλησπέρα,μέσο άλλου blog βρήκα και το δικό σου και ομολογώ οτι μου αρέσει πολύ.Το δεντράκι σου τέλειο μπράβο,σίγουρα θα τα ξαναπούμε καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να'στε καλα κοριτσια!
    Ροδάνθη καλως ήρθες στο σπιτάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κοίτα να δεις τι μπορεί να κάνει κανείς σχεδόν από το τίποτα. Πραγματικά πολύ όμορφο και έξυπνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πανέξυπνο λέμε...
    και αυτή η ιδέα για αστέρια μου άρεσε...
    καλό Σ/Κ...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Spirtokouto αν φτιάξεις αστεράκι ή μποτα/καρδιά κτλ , θα κοψεις δυο ιδια κομματια στο σχημα που θες, θα ενωσεις τις ακρες με το συρμα αφήνοντας μια πλευρα ανοιχτή για να περασουν τα λαμπακια, θα το τραβήξεις να παρει ογκο και μετά στο τελος οταν τελειωσεις με τις ζελατίνες και τα λαμπακια θα την κλεισεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καταπληκτική ιδέα!!!!! Θα μπορούσα να το φτιάξω για το στολισμό της εισόδου....Αν προλάβω τελικά θα σε ρωτήσω λεπτομέρειες....Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό και σου εύχομαι καλή τύχη και καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!