Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

"Domino Clock" -by Spiros



Καλησπέρααααααααααα
Αλλη μια παρουσίαση ρολογιού απο τον ξάδερφο Σπύρο.
Είδε πόσο ενθουσιαστήκατε και πόσο σας άρεσε η δουλειά του και πήρε θάρρος . Εφτιαξε λοιπόν και ένα 2ο ρολογάκι για την έκθεση .
Τα υπόλοιπα τα ξέρετε....τον αφήνω να σας το παρουσιάσει!

* * * * * * *  **********************************   * * * * * * *

Όπως οι περισσότεροι , έτσι και εγώ , στην παιδική μου κυρίως ηλικία , αλλά και πρόσφατα με τον μικρό μου ανιψιό ,έχουμε παίξει το δημοφιλές παιχνίδι Domino !!!
Η έμπνευσή μου λοιπόν με οδήγησε σε ένα μεγάλο τουβλάκι που θα είναι ... τι άλλο .... ρολόι !
Το ζουμί στην όλη υπόθεση είναι η τεχνοτροπία που έχω κάνει ( δικής μου έμπνευσης , δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάτι τέτοιο ) και μοιάζει με ξύλο . Πιστεύω ότι θα σας αρέσει και πιστέψτε ότι , σίγουρα πρέπει να το δοκιμάσετε !!!
Ξεκίνησα με το να παραγγείλω τα ξύλα από ένα ξυλουργείο , και κατόπιν να αρχίσω να τα δουλεύω .
Πρώτα έκανα 6 τρύπες με ένα ποτηροτρύπανο στο μπροστινό ξύλο ,  ενώ στο πίσω έκανα ένα τετράγωνο κόψιμο για τον μηχανισμό . 
Μετά ένωσα τα ξύλα με καρφάκια και ξυλόκολλα ενδιάμεσα . Ύστερα έκοψα τα μικρά τουβλάκια που θα αντιπροσωπεύσουν τους αριθμούς της ώρας , και τα τρύπησα  με ένα τρυπάνι ( ανάλογα το κάθε νούμερο έκανα και τις απαιτούμενες τρύπες ) .
Κατόπιν με τον τροχό , έσκαψα ένα αυλάκι στο κέντρο , και στόκαρα όλες τις τρύπες .
Ύστερα κόλλησα  τα τουβλάκια και στόκαρα κάποιες ατέλειες .
Και τώρα στο ζουμί . 
Με ένα πινέλο και με πλαστικό καφέ ανοιχτό χρώμα τοίχου , έβαψα ολόκληρη την επιφάνεια  . Αφού στέγνωσε, έριχνα με σπρέι καφέ σκούρο σε ένα καθαρό πινέλο και πέρναγα πινελιά πινελιά την επιφάνειά μου . Κατά την κίνηση του χεριού τρεμόπαιζα λίγο το χέρι για να κάνω τα νερά κυματιστά.
Μετά έβαψα τις τρύπες με το σπρέι και έτριψα με ψιλό γυαλόχαρτο ολόκληρη την επιφάνεια για να μην κάνει γυαλάδες τόπους τόπου . Τέλος τοποθέτησα τον μηχανισμό και τους δείκτες και έτοιμο !!!
Δοκιμάστε να το κάνετε σε μια λεία επιφάνεια με πόρους και το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει !
 *****************************

Μπράβο ξαδερφούλη!!! για αλλη μια φορά εκανες καταπληκτική δουλειά!Χρυσομελισσούλες το παραλαμβάνετε και αυτό!

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ο Σπυράκος μου προχθές έγινε μπαμπάς!!!
Toυ εύχομαι και απο δω λοιπόν να του ζήσει και να καμαρώσει τον μικρούλη πρίγκιπά του ,όπως επιθυμεί !!!

Φιλάκια πολλά και καλά να περνάτε!

8 σχόλια:

  1. Κωνσταντίνα μου να αρχίσουμε πρώτα από τις ευχές για το μωράκι που απέκτησε ο Σπύρος!!!! Να του ζήσει και να είναι γερό και καλότυχο!!!! Για το ρολόι τι να πούμε.... ΑΠΙΘΑΝΟ!!!! Πολλά φιλάκια... καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο και αυτό το ρολόι!! Γεια στα χέρια του Σπύρου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΒΡΕ ΣΠΥΡΟ ΜΟΥ;
    ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ!!
    ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΟΤΥΧΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή σου μέρα,κοριτσάκι γλυκό!
    Το ρολογάκι ΑΨΟΓΟ!!!!
    Μπράβο και στο Σπύρο αλλά και σε σένα!!!!!
    Και για το νεογέννητο πλασματάκι,ευχές πολλές,να 'ναι γερό,καλότυχο και φωτισμένο!!!!!
    Φιλιά πολλά,"οικογενεικώς"!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σπύρο να σου ζήσει το Σπυράκι!!!!!!!!!!!!!!, τυχερό και ευτυχισμένο στην ζωή του!!!!!
    Κατά δεύτερον έγραψες πάλι!!!!
    Η μάλλον έφτιαξες ένα ακόμη υπέροχο ρολόι με υπογραφή Σπύρου βεβαίως!!!
    Κωνσταντίνα μου για μια φορά ακόμη να χαίρεσαι τον ξαδελφούλη σου και φυσικά το μικρό σας Σπυράκι!!!!
    Ευχαριστούμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!! Ο Σπύρος τρέχει και δεν φτάνει αυτές τις μέρες!! οπότε απαντώ εγώ ! φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σας βρίσκω ! Να ευχηθώ για το μωράκι του Σπύρου , να είναι γερό και ευτυχισμένο παιδάκι!
    Το ρολόι πολύ πολύ όμορφο
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλη μου ήταν το αγαπημένο μου παιχνίδι με τους γονείς μου ξέρεις..οπότε το ρολόι σου με συγκίνησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!