Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Κουμπαράδες

Τετάρτη 5/9/12

Καλημεραααααααααα!!
Ειπα να σας δείξω τους καλοκαιρινους κουμπαράδες μου..... κατασκοτώθηκα τι να σας πω!! χαχααχα
Μιλαμε για απίστευτη τεμπελιά...τέλος πάντων!

Ξεκίνησα με μία χάρτινη μικρούλα γουρουνίτσα :




Εφτιαξα δυο με σπάγγο και κοχυλάκια :




Και τέλος με ενα μπαλόνι και γυψόγαζες εφτιαξα αλλο ενα γουρουνάκι.... αυτο δεν ειναι γουρουνάκι... γουρουνάαααααααρα είναι!! χαχαχαα θελει πολυυυυυυυυυυυ χρημα για να γεμίσει (τι να κανω ρε παιδια, μου βγηκε λιγο μεγαλο.... χιχιχιι ). Την διχρωμία που βλεπετε επιτηδες την εκανα ετσι....



 
 

Επεται και συνέχεια....ελπίζω να ξεσκουριάσω και να στρωθώ στην δουλειά! φιλια πολλά!!

15 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίοι οι κουμπαράδες σου ειδικά η γουρουνίτσα μου άρεσε πολύ!!!Φιλάκια και καλό Φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα πάντως η γουρουνίτσα πολύ μου άρεσε!!!
    Κι ας θέλει μπόλικο .... φαγάκι για να χορτάσει χα χα χαα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΡΥΣΟΜΕΛΟΣΣΕΣ!
    ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ;
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΩΝ ΧΡΥΣΟΜΕΛΙΣΣΩΝ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μήπως αυτό το μεγάλο το γουρουνάκι έρχεται και γεμάτο;;; χιχιχι... πολύ ωραίοι, καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Κωνσταντίνα!...έγιναν πολύ όμορφοι!...έχεις αδυναμία στα γουρουνάκια φαίνεται....
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου... όσο για την γουρουνάαααααααααρα τι να κάνουμε... φιλενάδα της δικιάς μου γουρουνίτσας θα είναι του ιδίου μεγέθους... έχεις δει αδύνατα γουρουνάκια??? μάλλον όχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η γουρουνίτσα είναι απίστευτα τσαχπίνα! Οι υπόλοιποι είναι κομψοί! Φιλιά πολλά με όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά η Ρένα θα είναι ενθουσιασμένη....η γουρουνίτσα όλα τα λεφτά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου.Η γουρουνίτσα σου είναι η πιο όμορφη απ΄όλους. Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά, η γουρουνίτσα έχει κλέψει την παράσταση!!!! Όλα είναι πολύ χαριτωμένα..... μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χιχιχιι, σας αρεσε η "γουρουνιτσα " ...γουρουναρα μου ε???
    Πολυ μου αρεσε το χιουμορ σου "τουρτιτσες αλλιως"... την θες να στην στειλω και γεματη ε???χεχεχεεχε!!για να χορτάσει αυτη θελει πολυυυυυυ χρήμα!!
    Ρενακι μου, οπως σου ειχα πει δυστυχως δεν μπορεσα να παρευρεθω στην συναντηση! καποια αλλη στιγμη ελπιζω να σε γνωρίσω και απο κοντα, οπως και τα υπολοιπα κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλοι οι κουμπαράδες σου είναι πολύ όμορφοι!!!!Αλλά λάτρεψα τη γουρουνίτσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Κωνσταντινούλα μου.Ωραία τα λές έσκασα στα γέλια με την γουρουνάρα.Πολύ όμορφη είναι οπως και οι άλλοι με το σχοινί.Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με ξετρέλανε η γουρουνίτσα. Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!