Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

7oς Κουμπαράς!!

Δευτέρα 24/9/12

Καλησπέρααααααααααα!!
Ευχομαι να΄στε ολοι και ολες καλά!!

Πάνω που ετοίμαζα την κούτα με τους κουμπαράδες για αποστολή , επεσε στα χέρια μου το βαζάκι απο την τελειωμένη κρέμα σώματος..... ταρααααααααααν!!! το σχήμα του με σταμάτησε και δεν την εκανα την αποστολή τελικά....μπορεί να περιμένει λίγο ακόμη!



Καταλάβατε περί τίνος πρόκειται ε???
Κουμπαράς στρουμφοσπιτάκι!!
Το κάτω μέρος είναι απο το βαζάκι , η σκεπή απο πηλό, βαμμένο με ακρυλικά χρώματα.




Αδυναμίες καταλαβαίνετε!!! τραλαλαλαλααααα λαλαλαλαααααα !!!
Ρένα παραλαμβάνεις και αυτόν!!
Μια ιδέα απο τους υπόλοιπους κουμπαράδες μπορείτε να πάρετε εδω

φιλια και καλή εβδομάδα!!

20 σχόλια:

  1. Ρε συ κοπέλα τί όμορφο! Ασορτί με το συρταράκι σου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΥΛΙ ΤΟ ΣΤΡΟΥΜΦΟΣΠΙΤΑΚΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ!!!!!ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ χαριτωμένος ο κουμπαράς σου και με ζωηρά χρώματα! Καλή εβδομαδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ είναι τέλειο τέλειο τέλειο !!!! Θέλω κι εγώωωωωω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΟΝΗ ΤΗΣ, ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΣΟΥ!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!!!
    ΠΟΣΟ ΧΑΡΑ ΕΙΣΠΡΑΤΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΑΣ!
    ΣΕ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουάου.... την στρουμφίσαμε!!!!!!Τέλειος ο κουμπαράς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι φανταστικός κι ο τελευταίος σου κουμπαράς! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΥΑΟΥ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ...ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ,,,ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο και γλυκούλικο το στρουμφοσπιτάκι σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κουκλιστικος ο στρουμφοκουμπαρας!!!!!!!
    μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώωωωωωω!!! κι εγω εχω αδυναμία στα στρουμφάκια... αλλωστε δεν κρύβεται ε??? χαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εντυπωσιακός όπως όλες οι εμπνεύσεις σας!ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτός ο κουμπαράς, σε "τραβάει" να κάνεις αποταμίευση!!!! είναι τόσο χαριτωμένος, ωραία χρώματα, μπράβο (να δούμε και 'γω πότε θα αξιωθώ!!!) φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι γλυκουλης κουμπαρας μπραβο Κωνσταντινα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειο το στρουμφοσπιτάκι!!! Πολύ ωραία έμπνευση!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χα χα χα!!!! Τι φοβερός κουμπαράς; Στρουμφάκια αγαπημένα και ο κουμπαράς πετυχημένος!!! Καλή Κυριακή σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαίρομαι πολύ που σας αρεσε! ευχαριστώωωωωω για τα καλα σας λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!!